Jak pracuji


Mým cílem vzbudit maximální zájem o Vaši nemovitost a díky tomu jí prodat co nejdříve a za co nejlepší cenu. I díky AUKCI nemovitostí.

Proto využívám nejmodernější nástroje a služby.

1

PROFESIONÁLNÍ FOTOGRAFIE

Nelze proběhnout nemovitost s telefonem, nacvakat pár fotek a doufat v zázrak.

Nemovitost před focením vždy připravuji a vybírám nejlepší záběry pro finální prezentaci, aby se zájemce při procházení inzerátu již viděl ve svém novém vysněném domově.

 

2

DRON A LETECKÉ ZÁBĚRY

Pokud je to jen trochu možné, snažím se nemovitost nafotit a natočit z výšky a ukázat tak nemovitost z jiné perspektivy. Licencovaný pilot je samozřejmostí.

3

VIRTUÁLNÍ HOMESTAGING

Když není prostor na úklid nebo to okolnosti nedovolují, například se jedná o nemovitost v rekonstrukci, tak pomůže vistruální homestaging - digitální úprava aktuální stavu pomocí AI

VIRTUÁLNÍ HOMESTAGING VIRTUÁLNÍ HOMESTAGING
VIRTUÁLNÍ HOMESTAGING VIRTUÁLNÍ HOMESTAGING
VIRTUÁLNÍ HOMESTAGING VIRTUÁLNÍ HOMESTAGING
4

PŮDORYS

Každá nemovitost je jiná a z fotografií si zájemce často nepředstaví, jaký prostor nabízí.

Proto vždy nemovitost přeměřím laserovým metrem a pro zájemce připravím detailní půdorys včetně možných stavebních úprav.

5

MARKETINGOVÝ PLÁN VAŠÍ NEMOVITOSTI

Připravenou nemovitost k propagaci jen neinzeruji na realitních potrálech, ale pro každou připravuji individuální marketingový plán. S cílem získat maximum zájemců pro prohlídkový den, jdeme tak daleko, že Vaši nemovitost propagujeme nejen na desítkách realitních serverů či na sociálích sítích, ale také na nejposlouchanějších rádiích či dokonce v televizi. Není účinnější reklamy než té televizní!

6

PROHLÍDKOVÝ DEN

Díky precizní prezentaci přilákám na nemovitost vždy více zájemců, než je obvyklé a nyní je potřeba první dojem zopakovat. I pro komfort prodávajícího pořádám pro zájemce prohlídkového dny. Nemovitost se připraví na prezentaci jen jednou, či dvakrát a zájemcům je představena v nejvyšší možné úrovni. Každý zájemce, jeden po druhém ve stanoveném čase, má možnost si prostor prohléhnout a navnímat tak, aby mohl vyjádřit svou finální nabídku ke koupi. Prodávající se tak nemusí stresovat s úklidem a přípravou několikrát v týdnu pro každou jednotlivou prohlídku s novým zájemcem. Flukturace zájemců navíc vyvolává pocit exkluzivní nabídky nemovitosti a pocit ztráty, že venku již fyzicky čeká další zájemce, ktrý může svůj zájem vyjádřit dříve neb o nabídnout vyšší cenu.

7

TELEVIZNÍ ONLINE AUKCE

Jelikož po prohlídkovém dni máme více zájemců, je na čase určit, kdo nemovitost koupí!

TV aukce je profesionální způsob prodeje v jejímž závěru jsou spokojené obě strany.

Máme vlastní online systém, který zajišťuje celý proces aukčního prodeje nemovitosti. Účastník aukce může v reálném čase detailně sledovat průběh, dávat minimální či jinak vysoké příhozy.

Průměrné navýšení kupní ceny aktuálně dosahuje částky přes 270.000,- Kč.

Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení